Predmet jednostavne nabave: Nabava i isporuka kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština u projektu „Trojačke ruže – pomoć starijim osobama“, kodni broj: SF.3.4.11.01.0402.
Opis predmeta jednostavne nabave: Roba koja se u ovom predmetu nabave nabavlja, odnosi se na kućanske i osnovne higijenske potrepštine u projektu „Trojačke ruže - pomoć starijim osobama“, SF.3.4.11.01.0402, kojega provodi Općina Veliko Trojstvo u sklopu programa „Zaželi – prevencija institucionalizacije“, broj poziva: SF.3.4.11.01., Programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027.“ broj Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda plus, Kodni broj: SF.3.4.11.01.0402.
Količina i tehničke specifikacije robe, odnosno kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština, definirane su i navedene u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva za dostavu ponude.
Odabrani ponuditelj će robu isporučivati kao paket (1 paket = kpl iz troškovnika, odnosno jedan komad od svih stavak troškovnika) i to količinu od 60 paketa jednom mjesečno tijekom 32 mjeseca, odnosno sveukupno 1.920 paketa.
Kvaliteta isporučene robe mora biti sukladna važećim zakonima, pravilnicima i drugim propisima o kvaliteti robe te ispravno deklarirana na hrvatskom jeziku. Sva roba koja ima naznačen rok trajanja sukladno pozitivnim zakonskim odredbama u trenutku isporuke mora imati rok trajanja koji iznosi još najmanje 6 (šest) mjeseci od dana isporuke. Sva roba mora zadovoljavati zahtjeve određene važećim propisima koji se odnose na zdravstvenu ispravnost higijenskih proizvoda i njihovo označavanje. Sva roba mora biti isporučena u izvornom pakiranju, odnosno ambalaži koja jamči očuvanje kvalitete prilikom skladištenja i transporta. Za nepravilnost kvalitete, roka trajanja, deklariranja, zdravstvene ispravnosti, kao i drugih nedostataka robe odgovara Ponuditelj, te je u tom smislu dužan nadoknaditi Naručitelju sve štete uzrokovane uslijed nabave i isporuke robe iz ove jednostavne nabave. Nadalje, u obvezi je štititi, obeštetiti, ne smatrati odgovornim i braniti Naručitelja i njegove djelatnike od svih i protiv svih potencijalnih stvarnih šteta, odgovornosti, materijalnih zahtjeva, traženja, pravnih radnji i pravnih odluka uzrokovanih ili povezanih s nabavom i isporukom robe u ovom predmetu nabave.
Sredstava za predmet jednostavne nabave osigurana su kroz Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava iz Europskog socijalnog fonda plus i/ili Državnog proračuna Republike Hrvatske.
Ponuditelj je dužan nuditi isključivo cjelokupan predmet nabave iz ove Dokumentacije o nabavi.
Tražene specifikacije u ovom predmetu nabave propisane su, te se isključivo gledaju i traže od ponuditelja, kako su propisane/tražene u Troškovniku koji je prilog ovom Pozivu za dostavu ponude. Nude se proizvodi minimalno istih ili boljih karakteristika od onih specificiranih u troškovniku.
Ponude se dostavljaju najkasnije do 9. srpnja 2024. godine do 12:00 sati.
Ponuditelj sam određuje način dostave ponude koju je moguće izvršiti neposrednom predajom, putem ovlaštenog pružatelja poštanske usluge ili druge odgovarajuće kurirske službe u Jedinstveni upravni odjel Općine Veliko Trojstvo (Veliko Trojstvo, Braće Radić kbr. 28), ili putem elektroničke pošte (juo@veliko-trojstvo.hr).
Ponudu je potrebno nasloviti kako je gore navedeno, te obavezno naznačiti: puni naziv; adresu i kontakt ponuditelja, „Ponuda za predmet jednostavne nabave: Nabava i isporuka kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština u projektu „Trojačke ruže – pomoć starijim osobama“, kodni broj: SF.3.4.11.01.0402
- - - - - - - - - -
U ovom postupku jednostavne nabave, donesena je dana 11. srpnja 2024. godine, Odluka o odabiru najpovoljnije ponude za predmet nabave „Nabava i isporuka kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština u projektu „Trojačke ruže – pomoć starijim osobama“, kodni broj: SF.3.4.11.01.0402“, KLASA: 550-01/24-01/004, URBROJ: 2103-22-3-24-7, te se ista Odluka ovdje javno objavljuje zajedno sa Zapisnikom o otvaranju, pregledu i ocjeni.